Rohadtul fáradt vagyok, ebből kiindulva beszámíthatatlan... szóval szét vagyok esve... de az Orsi hibája!!!! Tök jó a könyv... nehéz esténként letenni... miért is adta ide???:P Ma nagyon nagyon nagyon fiús nap volt... latinon 4 fiú és én (mivel Orsi beteg... Zita tanul otthon...) matekon kb 6-7 fiú között szintén egyedül lány... majd fakton szintén volt 7 fiú meg ÉN! Ez kész komolyan...  nagyon fárasztó szellemi tevékenység ennyi fiú közt normális maradni. Na de mind1. A nap eltelt, felugrottam Orsihoz, és még nem vágta fel az ereit a latin osztályozó miatt. Majd rohantam a vonatra. Az addig oké, hogy rohanok (közben több konfliktushelyzet alakul a metrón...), fizetek a bérletért, utazok egy ronccsal, ami ha út közben szétesne, akkor sem lepődnék meg nagyon... de az, hogy megáll, és 10 perc után közlik, hogy 40-et még állunk (mert egy tehervonat lerobbant előttünk)... az már igazán csúnya dolog. Közben persze szapultuk az ismeretlen corvinusos sráccal a mávot, aztán csatlakoztak még páran a beszélgetéshez, így legalább a társaság jó volt. Természetesen csak annyit késett a vonat, hogy matekra már nem tudok menni... Ja és azt elfelejtették megemlíteni akárhol is, hogy kedden, hajnalban, kisiklott egy vonat velence környékén... meg úgy amúgy is hogy késnek a vonatok... nehogymár tájékozott legyen az ember, mert az mennyire gáz már...

hűűűű... nyugi van... olyan cuki ez a videó:P

Szerző: tündérke17  2010.04.22. 19:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr1001943373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása