Egy hónap net tiltás... szánalmas... és miért? Mert tegnap szarul voltam, és otthon mertem maradni, amit apu a netre fogott, hogy vasárnap későig voltam fenn. És én vagyok a hibás, mert nem tudtam aludni éjjel, mert annyira rosszul voltam.... Ilyenkor kezd el nevelni?? Eddig sosem büntetett meg semmiért... Ez van, mindegy. Most Orsinál vagyok... fellógtam 5 percre irogatni... Szörnyű nap, persze totál betegen, mert a doki egész hétre kiírt volna, de a hülye marad otthon ezek után. Holnap biosz tz, csütörtökön irodalom kötelező, pénteken felvételiztetés... és ebben is olyan pechem van, hogy kifogtam társnak egy olyan srácot, akit a pokolba kívánnék.... várom már, hogy hétvége legyen... na de most rohanok, megy a vonat:(

Szerző: tündérke17  2010.02.23. 15:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr771783885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása